I Think I Like It-Black Gryphon&Baasik

今回はBlack GryphonとBaasikのI think I like itの歌詞を日本語に訳していきます。

彼らのほかの曲もぜひ!

INSANE~地獄へようこそ~-Black Gryph0n, Baasik - edmloverの和訳ブログ

 


www.youtube.com

[Flash back to the day that you went away]

君が居なくなった日のことを今でも思い出すよ

[You said to see your family]

家族に会ってくるって言ったね

[But I ran into you yesterday]

昨日たまたま君を見かけたよ

[And you never saw it coming baby]

予想だにしなかったみたいだね

[I know you knew what I thought]

君は僕がどんな気持ちでいたか知ってるよね

[But did you leave or not?]

なのに君は僕を置いていったの?

[You said that you meant to, but you forgot]

元々そうするつもりだったていうけど

[And I never saw it coming]

そんな気配一切なかったよ

[Should have been so easy]

もっと簡単なはずだったんだけど

[But I feel incomplete]

まだまだうまくできないみたい

[Thinking about you]

君のことを考えると

[And I would just let you be]

君の好きにしたらいいけど

[But I consistently think about you]

僕はずっと君のことを考えるよ

[Think about you]

君のことを考えるよ

[I know you're keeping secrets]

君が秘密を抱えてるのも知ってるよ

[Hoping that I won't see this]

そんなのは知りたくもない

[But for whatever reason, I think I like it]

けどどんな理由にしろ、僕は君が好きなんだ

[Feels like there's something missing]

なにかが欠けてるんだろうし

[At least it's something different]

すくなくとも何かが違うんだろうね

[And I can't help this feeling]

だけどこの気持ちはどうしようもない

[I think I like it]

僕は君が好きなんだ

[I think I like it]

僕は君が好きなんだ

[I think I like it]

僕は君が好きなんだ

 

 

 

[You're a mystery]

君は不思議な人だね

[History to you, but girl it's new to me]

君にとっては過去のことでも僕にとってはまだ今現在のことなんだ

[I wish that I could say it happened naturally]

そんなこと自然に言えたらいいんだけど

[But I never saw it coming baby]

そんなこと言えるはずもなく

[I never guessed that we could get this far]

こんなに君を好きになるなんて思いもしなかったよ

[Well, honestly, I really don't know where we are]

どんな関係性かすらわからないよ

[And would it be less fun if it was less bizarre]

けどこんな変な状況じゃなかったら今ほど楽しくはないだろうね

[Cause we never saw it coming baby]

普通になりそうにもないけどね

[Should have been so easy]

もっと簡単なはずだったんだけど

[But I feel incomplete]

まだまだうまくできないみたい

[Thinking about you]

君のことを考えると

[And I would just let you be]

君の好きにしたらいいけど

[But I consistently think about you]

僕はずっと君のことを考えるよ

[Think about you]

君のことを考えるよ

[I know you're keeping secrets]

君が秘密を抱えてるのも知ってるよ

[Hoping that I won't see this]

そんなのは知りたくもない

[But for whatever reason, I think I like it]

けどどんな理由にしろ、僕は君が好きなんだ

[Feels like there's something missing]

なにかが欠けてるんだろうし

[At least it's something different]

すくなくとも何かが違うんだろうね

[And I can't help this feeling]

だけどこの気持ちはどうしようもない

[I think I like it]

僕は君が好きなんだ

by Gabriel Christian Brown/Nathanael Raymond Brown

 

run into-たまたま会う、遭遇する

see~coming-予測する

Ex. I saw it coming-いや、そーなると思たて