Different Lives-Fly By Midnight

今回はFly By MidnightのDifferent Livesの歌詞を和訳していきます!

他のおすすめの曲です!

In The Night-Fly By Midnight - edmloverの和訳ブログ

 

 

 


www.youtube.com

 

[Saw myself two years ago]

自分自身を見た気がしたんだ

[When I was someone else]

何者でもなかったあのころに

[Back then I loved just like a carousel]

割と好きだったよ、まるでベルトコンベアーみたいに

[So many faces going in and out]

色々な自分の仮面が入れ替わるんだ

[That's the way it felt]

そんなふうに感じていたよ

[Like a distant sort of conversation]

まるでよそよそしい会話さ

[of you and I]

僕と君のね

 

 

 

[Feels like I'm running from my reputation every night]

僕はまるで周りの評価から逃げているみたいで

[Cause I've lived different lives different lives]

だって僕はいろんな役を生きているだけなんだから

[before you ever made me feel alive feel alive]

君が僕に生きてる実感をくれるまではね

[And I haven't felt ever terrified terrified]

だからこんなに怖いと思ったこともなかったよ

[before you before you]

君が来るまでは

[Those were different times different times]

あの頃の僕はまた違ったんだよ

[I'm not the one I was at 25 drunk and high]

酔っ払ってハイになっていた25の僕とはもう違うんだ

[Those are all the lives I've left behind left behind]

空っぽの人生たちはもう置いてきたんだ

[for you for you ]

君のために

 

 

 

[I see it now]

今から見えるよ

[Few years ahead]

何年か先には

[And it's only you around]

君だけがそばにいて

[I'm off the wave that kept me watered down]

甘やかす波からはもう降りて

[And left the old me in a different town]

昔の自分を片付けるんだ

[Somewhere it can't be found]

見つからないところに

[Like a distant sort of conversation]

まるでよそよそしい会話さ

[of you and I]

僕と君のね

[Feels like I'm running from my reputation every night]

僕はまるで周りの評価から逃げているみたいで

[Cause I've lived different lives different lives]

だって僕はいろんな役を生きているだけなんだから

 

 

 

[before you ever made me feel alive feel alive]

君が僕に生きてる実感をくれるまではね

[And I haven't felt ever terrified terrified]

だからこんなに怖いと思ったこともなかったよ

[before you before you]

君が来るまでは

[Those were different times different times]

あの頃の僕はまた違ったんだよ

[I'm not the one I was at 25 drunk and high]

酔っ払ってハイになっていた25の僕とはもう違うんだ

[Those are all the lives I've left behind left behind]

空っぽの人生たちはもう置いてきたんだ

[for you for you ]

君のために

 

water down-和らげる、薄める、加減する、効果を弱める