Lovers On The Moon-AJ Mithcell

今回はAJ MitchellのLovers On The Moonの歌詞を日本語に訳していきます。

他のおすすめの曲です!

I Think I Like It-Black Gryphon&Baasik - edmloverの和訳ブログ

 

 


www.youtube.com

[Oh, baby, baby]

ねぇねぇ

[The way you shining lately]

最近の君の輝き方は

[is brighter than the stars in the sky]

あの空の星よりまぶしいよ

[Elevated is it too soon to say that]

舞い上がってるよ、なんて言うのははやすぎるかな?

[I'm yours if you're along for the ride]

もし君も舞い上がっちゃうのならもう僕は君のものだよ

[I feel so high in this place]

舞がりすぎてしまうよ

[In your eyes I been floating]

君の目の中を僕はふわふわ漂っているよ

[Feels like just outer space]

まるで宇宙空間みたいにね

[No one else just me and you]

誰もいない、僕らだけさ

[I wanna love you till your don't touch the ground]

君の足が地面を離れるまで愛したいよ

[I wanna know you where the air don't make a sound]

一切音のない世界で君について知りたいな

[I feel so high when I'm with you]

君といると高揚するよ

[We could be the lovers on the moon]

月の上なら僕らは恋人になれるね

[I never knew that I could feel like this oh, no]

こんな気持ちになれるなんて知らなかった

[I never knew until my heart crashed into yours]

君に夢中になるまで知らなかったよ

[I feel so high when I'm with you]

君といるとテンションが上がるね

[We could be lovers on the moon]

月の上で僕らは恋人になろうよ

[We could be lovers on the moon]

月の上で僕らは恋人になろうよ

[We could be lovers on the]

僕らは恋人になろうよ

 

 

 

[Oh, baby baby]

ねぇねぇ

[The way that you've been tasting]

君の味わいかたなら

[I could eat it up all night]

一晩中でも飽きないよ

[And when it's over if I lose my composure]

終わった時には落ち着いていられないね

[It's only cause you're blowing my mind]

だって君がその気にさせるんだよ

[I feel so high in this place]

とっても高揚しちゃうよ

[Feels just like I've veen floating in your eyes]

まるで君の目をふわふわ漂ってるみたい

[Outer place, no one else just me and you]

宇宙で君と僕だけさ

[I wanna love you till your don't touch the ground]

君の足が地面を離れるまで愛したいよ

[I wanna know you where the air don't make a sound]

一切音のない世界で君について知りたいな

[I feel so high when I'm with you]

君といると高鳴るよ

[We could be lovers on the moon]

月の上で僕らは恋人になれるよ

[I never knew that I could feel like this oh, no]

こんな気持ちになれるなんて知らなかったよ

[I never knew until my heart crashed into yours]

君に夢中になるまではね

[I feel so high when I'm with you]

君といるとテンションが高くなるよ

[We could be lovers on the moon]

月の上で僕らは恋人になろうよ

[We could be lovers on the moon]

月の上で僕らは恋人になろうよ

[We could be lovers on the moon]

月の上で僕らは恋人になろうよ

[We could be lovers on the]

[I wanna love you till your don't touch the ground]

君の足が地面を離れるまで愛したいよ

[I wanna know you where the air don't make a sound]

一切音のない世界で君について知りたいな

[I feel so high when I'm with you]

君といると高鳴るよ

月の上で僕らは恋人になろうよ

[We could be lovers on the moon]

月の上で僕らは恋人になろうよ

[We could be lovers on the moon]

月の上で僕らは恋人になろうよ

 

blow 人's mind-驚かせる、圧倒する、興奮させる