On My Mind-Maximillan

今回はMaximillanのOn My Mindの歌詞を日本語に訳していきます。

他のおすすめの曲です!

Mind Games-Sickick - edmloverの和訳ブログ

 

 

英語を文法とかの退屈な勉強をほとんどせずに話せるようになりたい!洋楽の意味を分かるようになりたい!って方にぜひ試してもらいたい勉強法「多読」です! ぜひお試しください。自分はそれでTOEIC910、IELTS7.0まで伸びました!

 

 


www.youtube.com

[Baby, I'm falling, losing my focus]

なぁ、俺はどんどん落ちてほかのことに集中できないよ

[How come you're acting like you haven't noticed?]

どうやったらそんな風に気づいてないふりができるんだ?

[I'm going crazy, stuck with you maybe]

君に夢中になって離れられないよ

[Left me in nowhere, my beautiful nightmare]

虚無に置き去りにしたよ、俺の素晴らしい悪夢は

[Oh, my love]

[When I look into your eyes]

君の眼を見つめるたびに

[Girl, it gets me everytime]

俺をつかんで離さないんだ

[And I thought that you should know]

君も知っておくべきだと思ったよ

[That I got you on my mind, on my mind, on my mind]

俺の心には君がいるってことを

[I want you all the time, all the time, every night]

君とずっと一緒にいたいんだ、毎晩のように

[Tell me you feel it too]

君もそう感じてるって言っておくれよ

[You don't have to play it cool]

かっこつけなくていいんだ

[Cause I got you on my mind, on my mind, on my mind]

だってもうすでに君は俺の心にいるから

 

 

 

[Cool as a cold war, hot like a fever]

冷戦のように冷たく、熱のように熱い

[I'm tryna hold on,cause I need ya]

堪えるつもりだよ、君が必要だから

[You're so contagious, tell me I'll make it]

君の影響力はすごいね、だけどおれならうまくできるって言ってよ

[Act like you don't know, I'm caught in your Limbo]

知らないふりをするけど、俺は宙ぶらりんでどうすればいいか

[Oh, my love, when I look into your eyes]

君の眼を見つめるたびに

[Girl, it gets me everytime]

俺をつかんで離さないんだ

[And I thought that you should know]

君も知っておくべきだと思ったよ

[That I got you on my mind, on my mind, on my mind]

俺の心には君がいるってことを

[I want you all the time, all the time, every night]

君とずっと一緒にいたいんだ、毎晩のように

[Tell me you feel it too]

君も同じ気持ちだって言っておくれ

[You don't have to play it cool]

かっこつけなくていいんだ

[Cause I got you on my mind, on my mind, on my mind]

だってもうすでに君は俺の心にいるから

[Come on baby, get closer]

もっと近くにおいでよ

[I wanna hold ya, think of you all the time]

抱きしめて、ずっと君について想いを巡らせたいんだ

[I'm counting the days that]

期間を指折り数得るよ

[I have to wait for you to make up your mind]

君が心を固めるまでの日々を

[Oh, my love, when I look into your eyes]

君の眼を見つめるたびに

[Girl, it gets me everytime]

俺をつかんで離さないんだ

[And I thought that you should know]

君も知っておくべきだと思ったよ

[That I got you on my mind, on my mind, on my mind]

俺の心には君がいるってことを

[I want you all the time, all the time, every night]

君とずっと一緒にいたいんだ、毎晩のように

[Tell me you feel it too]

君も同じ気持ちだって言っておくれ

[You don't have to play it cool]

かっこつけなくていいんだ

[Cause I got you on my mind, on my mind, on my mind]

だってもうすでに君は俺の心にいるから