Thinkin'Bout You-Sanni

今回はSanniのThinkin'Bout Youの歌詞を日本語に訳していきます。

他のおすすめの曲です!

ilu-Elijah Woods - edmloverの和訳ブログ

 

 


www.youtube.com

[You've got my heart wrapped around your finger]

君は僕の心を鷲づかみにするんだ

[I felt hard in love now you're all i think of]

強く恋に落ちてしまって、考えるのは君のことばかり

[I've got something missing]

僕に足りていないなにか

[I'm thinking you could fill it]

君なら埋めてくれるんじゃないかって

[If I could make you my misses]

もし君を僕の彼女にできるなら

[I'd be in the clouds]

そんなのまるで雲の中を漂うみたいだ

[Thinkin bout you]

君のことを考えると

[Lit a flame I can't tame]

まるで自分じゃどうにもできない灯をつけたみたい

[And it's a dream come true]

叶えられる夢なんだ

[I'm not feeling no shame]

恥なんて感じないよ

[Take a chance on me]

かけてみるよ

[Now I know how it feels to fly]

空を飛ぶ気持ちすらわかる気がするよ

[Cause I'm thinkin bout you]

だって君のことを考えているからね

[Thinkin bout you]

君のことを考えるんだ

[You and I]

君と僕のことを

 

 

 

[You got my heart wraped around your finger]

君は僕の心を鷲づかみにしたんだ

[So before you walk out that door]

だから君がそのドアから立ち去る前に

[What's the way to reach ya?]

君に手が届く方法はどんなのだい

[I've got something missing]

僕に足りていないなにか

[I'm thinking you could fill it]

君なら埋めてくれるんじゃないかって

[If I could make you my misses]

もし君を僕の彼女にできるなら

[I'd be in the clouds]

そんなのまるで雲の中を漂うみたいだ

[Thinkin bout you]

君のことを考えると

[Lit a flame I can't tame]

まるで自分じゃどうにもできない灯をつけたみたい

[And it's a dream come true]

叶えられる夢なんだ

[I'm not feeling no shame]

恥なんて感じないよ

[Take a chance on me]

かけてみるよ

[Now I know how it feels to fly]

空を飛ぶ気持ちすらわかる気がするよ

[Cause I'm thinkin bout you]

だって君のことを考えているからね

[Thinkin bout you]

君のことを考えるんだ

[You and I]

君と僕のことを

 

 

 

[You got my heart wraped around your finger]

君は僕の心を鷲づかみにしたんだ

[So before you walk out that door]

だから君がそのドアから立ち去る前に

[What's the way to reach ya?]

君に手が届く方法はどんなのだい

[I've got something missing]

僕に足りていないなにか

[I'm thinking you could fill it]

君なら埋めてくれるんじゃないかって

[If I could make you my misses]

もし君を僕の彼女にできるなら

[I'd be in the clouds]

そんなのまるで雲の中を漂うみたいだ

[Thinkin bout you]

君のことを考えると

[Lit a flame I can't tame]

まるで自分じゃどうにもできない灯をつけたみたい

[And it's a dream come true]

叶えられる夢なんだ

[I'm not feeling no shame]

恥なんて感じないよ

[Take a chance on me]

かけてみるよ

[Now I know how it feels to fly]

空を飛ぶ気持ちすらわかる気がするよ

[Cause I'm thinkin bout you]

だって君のことを考えているからね

[Thinkin bout you]

君のことを考えるんだ

[You and I]

君と僕のことを