<3 Song-Delorians, Winda Claudia

今回はDeloriansとWinda Claudiaの<3 Songの歌詞を日本語に訳していきます。

他のおすすめの曲です!

[和訳] Every Second-Mina Okabe - edmloverの和訳ブログ

 

 


www.youtube.com

[Can I tell you something]

ちょっとだけいいかい?

[bout those stupid texts and fool I've been]

僕のメッセと態度についてなんだけど、、、

[Cause you got me blushing]

なんだか恥ずかしくなるんだよ

[Everytime I see you reply]

君からの返信を見るたびにね

[Maybe it's too late]

もう遅すぎるよね

[If you're seeing someone else]

他にもういい感じの人がいるかもだけど

[But I feel like gotta tell you anyway]

とにかくこれだけは伝えなきゃいけないと思うんだ

[Everyday and everynight]

毎日毎晩

[Never seem like I'm your type]

僕はきっと君のタイプから外れてるだろうけど

[If you change your mind just call me right away]

気が変わったらすぐ電話してきてよ

[3 am and I really don't mind]

たとえ夜中の三時でも大丈夫だから

[If I gotta be your another backseat lover]

君のキープの男になるしかないなら

[Baby I've been waiting too long]

僕は待ちすぎたみたいだね

[And I'm writing this song to tell you]

だからこう君に伝えるためにこの歌を書くんだ

[I love you]

大好きだって

 

 

 

[Baby how you hanging]

ねぇどうしてうなだれているのよ

[You been acting weird]

あなたなんだか変だよ

[and melting through your screen]

画面越しでもなんだか溶けてるみたいに

[Won't you tell me something]

伝えてくれないのかしら

[I thought you say you're the coolest guy]

僕が一番だよって来てくれると思っていたのに

[Maybe it's too late]

だけどもう遅すぎるかもね

[Cause I'm seeing someone else]

だってもうほかの人がいるもの

[But I know you're gonna tell me anyway]

だけど知ってるの、あなたは気持ちを伝えに来るでしょ

[I've been playing all along]

私はあなたに調子を合わせていただけよ

[And this silly freaking song]

このバカバカしい歌もね

[3 am and I really don't mind]

たとえ夜中の三時でも大丈夫だから

[If I gotta be your another backseat lover]

君のキープの男になるしかないなら

[Baby I've been waiting too long]

僕は待ちすぎたみたいだね

[And I'm writing this song to tell you]

だからこう君に伝えるためにこの歌を書くんだ

[I love you]

大好きだって

[Saturday night now I'm waitin outside]

土曜の夜に外で僕は待つんだ

[And I'm ready to take you to my secret heaven]

君を僕の秘密の楽園に連れていく準備は万端さ

[Dreaming so long]

ずっと夢見るよ

[So baby please come along]

だからどうか一緒に来てよ

[And I wrote this song just to tell you]

この唄も君に伝えるために書いたんだ

[I love you]

大好きだって

[3 am and I really don't mind]

たとえ夜中の三時でも大丈夫だから

[If I gotta be your another backseat lover]

君のキープの男になるしかないなら

[Baby I've been waiting too long]

僕は待ちすぎたみたいだね

[And I'm writing this song to tell you]

だからこう君に伝えるためにこの歌を書くんだ

[I love you]

大好きだって

[3 am and I really don't mind]

たとえ夜中の三時でも大丈夫だから

[If I gotta be your another backseat lover]

君のキープの男になるしかないなら

[Baby I've been waiting too long]

僕は待ちすぎたみたいだね

[And I'm writing this song to tell you]

だからこう君に伝えるためにこの歌を書くんだ

[I love you]

大好きだって