How Do I Say Goodbye-Dean Lewis

今回はDean LewisのHow Do I Say Goodbyeの歌詞を日本語に訳していきます。

他のおすすめの曲です!

Good To Be-Mark Amber - edmloverの和訳ブログ

Good Day-Jake Scott - edmloverの和訳ブログ

 

 


www.youtube.com

[Early morning]

朝早くに

[There's a message on my phone]

ケータイに一通のメッセージが入ってたんだ

[It's my mother saying, Darling, please come home]

母親からで、早く帰ってきてって

[I fear the worst]

今までで一番いやな予感がしたよ

[But how could leave us all behind]

どうやったら俺たちを全て置いて逝けるんだよ

[There's so much to say but there's so little time]

まだまだ言いたいこともたくさんあるのに時間は限られていて

[So how do I say goodbye]

どうやったら別れをつげられるんだよ

[To someone who's been with me for my whole damn life]

俺のこの人生とずっと一緒にいた人に

[You gave me my name and the colour of your eyes]

あなたは俺に名前とあなたのきれいな瞳の色をくれたんだ

[I see your face when I look at mine]

自分の顔をみるとあなたの面影を見るんだ

[So how do I, how do I, how do I say goodbye?]

なのにどうやったらあなたにさよならを言えるって言うんだ

 

 

 

[When I couldn't, you always saw the best in me]

自分ですらできないときでも、あなたは俺に希望を見出してくれたんだ

[Right or wrong you were always on my side]

正しい間違っている関係なくあなたは俺の傍にいてくれたね

[But I'm scared of what life without you's like]

だけどあなた無しで生きていくのは恐怖に満ちているんだ

[And I saw the way she looked into your eyes]

母さんのあなたを見る目に気づいたんだ

[And I promise if you go, I will make sure she's alrigh]

約束するよ、あなたが行くのなら俺が母さんを支えるって

[So how do I say goodbye]

けどどうやってお別れをつげるんだよ

[To someone who's been with me for my whole damn life]

俺のこの人生とずっと一緒にいた人に

[You gave me my name and the colour of your eyes]

あなたは俺に名前とあなたのきれいな瞳の色をくれたんだ

[I see your face when I look at mine]

自分の顔をみるとあなたの面影を見るんだ

[So how do I, how do I, how do I say goodbye?]

なのにどうやったらあなたにさよならを言えるって言うんだ

[And there's no way you could ever let me down]

あなたは絶対に俺を落ち込ませるようなことはしないよな

[Gonna steal some time and start again]

時間はかかるだろうけどまた前を向いていくよ

[You'll always be my closest friend]

あなたは私の一番で

[And someday we are gonna make it out]

いつかまた一緒になるときまで

[Just hold the light, just hold the light]

あなたが照らしておいて

[So how do I say goodbye]

どうやったらお別れを告げられるかな

[To someone who's been with me for my whole damn life]

俺のこの人生とずっと一緒にいた人に

[You gave me my name and the colour of your eyes]

あなたは俺に名前とあなたのきれいな瞳の色をくれたんだ

[I see your face when I look at mine]

自分の顔をみるとあなたの面影を見るんだ

[So how do I, how do I, how do I say goodbye?]

なのにどうやったらあなたにさよならを言えるって言うんだ

[So how do I, how do I, how do I say goodbye]

どうしたらいいんだよ